1 april 2011

april april

Hej hopp
I dag är det den första april, den dagen man ska springa runt och lura varenda människa man stöter på, men problemet är så att jag enbart träffat ynka 2 personer i dag. Mamma och pappa närmare bestämt. Jag sa ju att jag inte mått så super bra (nu snackar jag om rent fysiskt) och i morse var det ett helvete! Jag mådde super illa (jag har inte kräkts och är därför inte magsjuk) och hade typ kramp i magen, så himla hemskt så det var bara att "glatt" sjukanmäla sig, slänga iväg några sms till kompisar och sen somna om... kan väl också erkänna att jag flyttade papperskorgen närmare också om det skulle bli så att magen skulle vända sig. Vaknade sedan halv två och gick upp för att duscha, kände mig som värsta skabb barnet!!! Sen fick jag i mig lite mat och tog sedan en sväng i mitt stökiga rum. Kan ju inte säga att det gick särskilt fort men jag blev klar just tills mamma kom hem. Vi tog en fika och efter det hjälpte jag mamma att färga håret och sen satt jag rätt som det var med egen färg i håret... Haha ett litet sånt där spontan ryck som vi kan få i bland!

ser inte särskilt pigg ut så mitt face får ni bli utan i dag.

just det Min fin fina vän Moa hade också gjort ett litet april skämt och ändrat sin födelsedags datum på Facebook och just när jag skulle slänga ut den på hennes sida inser jag vad hon gjort... hahah så sparade ned mitt grattis!

Grattis bästaste MOA på din fin fina (unket väder dock) födelsedag!!!!!!!!! du skulle fått 1000 kramar av mig om jag nu hade varit i skolan... Men i stället få du ett galet grattis av en av dina största beundrare MIGGGGG!!!!!
Grattis, Grattis, Grattis älskade Moa hoppas din dag blir SÅÅÅÅÅÅ mycket bättre än min!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar