13 april 2011

Det gick inte riktigt som planerat!

Detta var min dag i dag som jag skrev och berättade för en kompis på facebook. det gick snabt och är säkert massa stavfel och brist på punkter och så vidare men jag tror ni fattar!!!!


som jag sa så gick dagen inte riktigt som den skulle så jag har inte fått ett anda ord skrivet i dag... Det börjar med att jag försover mig (vaknade när mit tåg skulle gå) så jag kutar upp och bara HELVETES JÄVLA PIP PIP PIP kastar mig iväg till nästa tåg och ber till gud att jag hinner med en tidigare tunnelbana (han hörde mig) så kommer in på idrotten med andan i halsen och ca 3 min sen och mer eller mindre skriker JAG ÄR HÄR NU!!!!! lugnar ner mig lite och håller en as bra lektion (berättar imorgon om vad hon sa) sedan sitter man på tre lektioner med fucking engelska som jag hatar och har bara ångest för glos provet. slutar med att vi har för lite tid kvar så sara och jag ska få sitta över lite och göra klart provet.
vi blir 6 min sena till bilden och skyndar oss till bildsalen, den är låst och vi ba WTF sara kollar fronter där det står att vi ska på museum. Tänker (och säger) jävla skit skyndar oss ner och hittar alfred som ringer tova som säger att de är på väg till moderna museet vi gå vidare ner mot tunnelbanan och ska ta busssen vid tcentralen missar den med en arms längd och inser att nästa ska komma om 20 min och då är vi så sena att vi ändå inte komma hinna dit för ens vi har slutat, bestämmer att vi skiter i det och går till donken och sedan tillbaka till skolan för att hämta grejer och Rebecka hon vill käka så vi drar tillbaka till en ny donken och inser att jag skulle hjälpa pappa med att skriva en sak
min dator är död så jag skriver det på saras i stället men har inte tid att skriva klart utan vi måste vidare till odenplan då vi ska kolla på emma och hennes teater grupp som har en föreställning. jag fotar och efter får jag en bitch blick av en gubbe framför som tykcet jag hade stört fett mycket. de andra är as hungriga så jag följer med till burger king för att skriva klart och sedan skicka i väg det till pappa men när jag ska skicka det så fuckar det sig totalt så vi går och jag tar fyrans buss mot stockholm östra, missar tåget med 2 min och sitter där i 30 min och läser min bok som är fett sorlig för tillfället
och sedan sätter jag mig på tåget och åker hem mamma möter mig vid stationen och jag mer eller mindre crachar i min säng
DET har varit min dag och jag är mer sönder stressad än ever och jag har bara ångest över repotaget ..... SÅ mitt sista utlåtande är enbart BAJS!
och dessutom till råga på allt så fick jag 1 jävla poäng ifrån att få godtjänt på engelskan så jag måste tillbaka för att snacka med henn och försöka slippa att göra om det!!!1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar