5 april 2011

Det är den 5 i dag!

hej hopp sitter i skolan nu och har inget för mig. Vi har arbetstid i foto nu och vi ska förbereda och planera för nästa gång vi ska fota men känner att jag gjort allt som jag ska. Så nu sitter jag här i klassrummet med bullet for my valentine skrikandes i öronen. Så himla nice. Har inte suttit så här på jätte långe känns det som!!!! Efter det här har jag retorik och ska egentligen ha ett argumenterande tal men med tanke på allt som hänt den sista veckan känner jag att jag varken fysiskt eller psykiskt fixar att genomföra det i dag, skulle vara jätte skönt att bara få gå hem men måste ner och snacka med henne (läraren) och komma fram till en annan lösning. Men hon lär förstå, annars får jag damp!!!! Men det ska nog lösa sig (får väl sätta ett IG på mig annars för jag kommer inte hålla det idag...). Åhh gu, asså jag har lyssnat på musik varje dag men det är första gången på väldigt länge som jag verkligen njuter av den, känns som om det var evigheter sen jag VERKLIGEN lyssnade.
Jag vet ju att jag måste få en ny start, är detta början? Jag ska vara glad och inte stressad och sluta att oroa mig över allt. Jag säger ju att jag själv tar varje dag i taget men har uppenbarligen inte gjort det den senaste tiden, nu är det dags för en ny början!!!! Nu jävlar kör vi!!!!!!!!!!




mina gull gossar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar