21 april 2011

Till alla hjärtan där ute!

Hej hopp gissa e´vem som fortfarande e depp ?! hahah flämt det är ju jag... Nej men det ska det blir ändring på, ska möta upp Anna och Moa om en kvart och så får vi se med vilket tåg som Matilda, Sara och Anna (en till jag vet... as jobbigt) och så ska vi ha en riktig tjej kväll! ska bli super mys!!!!!!!!

Sitter i alla fall just nu i vardagsrummet och lyssnar på musik som skriker ut från högtalarna, det är det bästa som finns, sin älsklingsmusik dundrande ut i ett tomt hus!!! (ja förutom jag då...) Men nu måste jag börja få på mig mina ytterkläder så jag hinner ner lagom för att möta dem.

Och till alla fina människor som stöttar mig i denna svåra tid, JAG ÄLSKAR ER ALLA, TACK FÖR ATT NI FINNS!!!!! men måste också verkligen lyfta upp min allra finaste och härligaste Charlotta, vet inte vad jag skulle gjort utan dig älskling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar