3 april 2011

Kan det bara inte vara över!!!!


Hej hopp

Såg ni videon från igår? Asså jag kan inte säga att jag är orm rädd men WTF det där var ju bara sjukt!!!! Så vad har denna söndag att erbjuda... Nja inte mycket måste jag säga, känner mig fortfarande helt fucked up och allt går i vågor. Börjar seriöst önska att jag bara var magsjuk (och jag har mer eller mindre syp fobi) men det är det uppenbarligen inte. Det som är värst är att jag känner mig bra i ena stunden och tror att jag är frisk och mår toppen men så fort jag ska göra något eller fixa något känner jag mig febrig och alldeles illamående. DET HÄR SUGER!!!! Om jag inte kan åka till skolan så tror jag att jag dör... (AAAAAHHH illamående våg!!!!) Ska ha ett omprov i matten i morgon och vill så gärna inte missa det (för då är jag typ körd!!!) men det kommer inte funka att sitta där och kallsvättas och tro att jag måste syp var 10 min... funkar inte liksom...
Åh va jag hatar det här, till råga på allt så har jag den där känslan som om allt var mitt fel, men den dett är ju inte som om jag kan göra något åt det, F*N DÅ!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar