4 april 2011

Nej jag har inte rabies


hej hopp

Som jag har berättat så har jag inte känt mig så bra, har inte velat gått ut jätte mycket med det i bloggen när jag inte vetat vad jag haft, men efter att ha pratat med mamma (hon är bort för tillfället nu så det blev via mobilen) och bestämde att jag ska åka till vårdcentralen på måndag (idag då) så nu klockan 10 så skjutsade pappa mig och läkaren gav mig den fällande domen. Jag har magkartar.... Skit jobbigt men ändå skönt att veta vad det är för fel på mig. Läkaren skickade ut ett recept så imorgon ska jag till apoteket för att hämta ut medicin, han sa att det skulle bli bättre ganska omgående så jag hoppas verkligen på det, gillar ju inte att sitta i skolan alldeles illamående. Men det viktiga nu är att jag tar det lugnt och äter mat regelbundet i små portioner fast ofta! Så alltså ska jag nu gå och fixa lite lunch till mig själv då det gått 3 och en halv timme sen jag senast åt.

Så ha det gått tills nästa gång! lär ju slänga in ett till inlägg om jag börjar få tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar