13 januari 2010

apelsin på en gaffel

Hej hopp

Jag ber om ursäkt om de sista inläggen har varit så tråkiga men jag har haft så mycket annat att tänka på och jag har varit helt slut när ja kommit hem från skolan. Jag hade tänkt att blogga lite mer från skolan men för till fället har internett uppkopplingen inte fungerat där, men jag hoppas jag hinner gå och fixa det i morgon.

Nu har jag just ätit min apelsin på en gaffel. Vad f'*n är det då, undrar ni kanske. Haha jo det är inget speciellt över huvud taget!!! det är bara min apelsin jag skalat med hjälp av kniven och sedan tärnat och lagts på ett fat, (tycker inte om när det blir kladdigt/ klibbigt) hehe inte svårare en så var det inte. Men något annat som kanske är lite mer mysko än min apelsin på gaffel är min position i vardagsrummet. Jag sitter nämligen på golvet bakom ena soffhörnet. Det är mega skönt här eftersom vi har golvvärme!!! Jag börjar få ont i rumpan, men det är ändå mys... vår lille tiger (katt) kom just och hälsade på mig när jag sitter i min egna lilla värld (på golvet)

Det här får vara allt för i kväll. Hoppas alla har det mys.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar