20 januari 2010

min dag!

Hej på er!!!

Sitter just nu på tåget hem, men kan inte lägga upp inlägget eftersom jag saknar internett på tåget.
Ja... jag lovade att jag skulle skriva lite mer i dag än vad jag gjorde i gårdagens kvälls inlägg, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva! Jag orkar inte skriva nått om skolan för den är jag så less på nu att jag tror att jag ska somna varje gång jag ens tänker på det. zzzzZZZZ * snark * men jag kan i alla fall berätta att det varit en lång dag. (som vanligt)
Började morgonen med att inte vela gå upp ur den otroligt sköna och varma sängen men sedan tvinga sig upp för att inte missa tåget. Sedan små stressa i kylan för att slippa stå ännu längre om jag missar tåget. (bror var med, han tog samma tåg) men det visarsigatt tåget blev 10 min sen!!! efter fått komma in i värmen, vem tror ni man träffar på tåget tro??? jo Johanna en av mina äldsta barndomskompisar. Har inte träffat henne på evigheter, så vi satt och pratade tills vi skildes åt vid östra. Skyndar mig ner titt tunnelbanan och blir sönder pressad mellan alla morgonmänniskor. (inte roligt) kliver av och fastnar som vanligt vid rödlysena på Hornsgatan. (tar så sjukt lång tid för att bli grön gubbe) men kommer tillslut över och går upp till skolan. Sen är man inne i rutinerna. Hela dagen var det projektet som vi arbetade med, men nu är första delen över. SKÖNT!!!!!!! Slutade stax före fyra och hinner inte med 10 över tåget men med 25 och nu sitter jag här. När jag kommer till täljö kommer också min snälla bror och stå där med bilen för att hämta mig. (så snällt att släpasig ut för att åka och hämta syster vid stationen) JA... det blev ganska mycket trots allt. Skriver nog nått kort efter jag ätit, är vrål hungrig!!!(pappa ska göra middag)
hörs senare. PÖZZ från lilla mig XD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar