18 januari 2010

Plugga eller icke plugga

Hej hopp kan ni gissa när jag åkte till skola i dag??? haha jag åkte med 11.59 tåget och NEJ jag skolkade inte ''host matten '' (A) haha men, men, vi hade i alla fall inte naturkunskap idag eftersom hon var hemma med sjukt barn. Men jag var i alla fall jätte duktig och gjorde instuderings frågorna som vi skulle göra i stället. Väldigt nöjd med att ha fått gjort det i stället för att var tvungen att göra dom nu i kväll samtidigt som jag ska plugga till spanska provet i morgon!!! (fattade någon den meningen???)
Vi har just ätit, jag lagade kokos kyckling i lime sås, mums, mums. Nu sitter man en än gång och stirrar på tv i stället för att göra det man egentligen ska göra. FY, FY MIG!!! men nu ska jag forsätta att att glo på tv och fixa med lite smått och gott på datorn. Får se om jag gör ett till inlägg eller om jag är duktig och gör det jag bör göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar