23 januari 2010

rita en fredags kväll...

Hej hopp igen. Klockan är nu 00.04 och jag har just lagt mig i mon säng, hade mysig hemma kväll i dag. Jag tänker inte skriva något, utan lägga upp två bilder som jag ritade under kvällen. Den första bilden jag gjorde var ett öga. Jag brukar rita ögon och tycker att jag är ganska bra på det men man kan alltid bli bättre och blev riktigt nöjd med resultatet!!!! Jag använde mig trotts allt bara av en grön färg penna. (inget sudd eller någonting) Till hjälp hade jag lindaaaa.blogg.se (länkningen funkar inte) hon är grymt duktig och jag tyckte det skulle vara kul att försöka göra på ett annat sätt en jag är van med och som jag sa blev jag väldigt nöjd.
Den andra bilden jag ritade var först lite flum bild men sen började jag bli mer seriös. När jag började rita den visste jag inte riktigt vad det skulle bli men ju mer jag la till desto mer lik en utomjording blev den och jag bestämde mig för att göra den till en! Även denna gjorde jag bara med den gröna pennan och tyckte den blev bra.



Förlåt för den otroligt dåliga bild kvalitén men min digitalkamera suger (den är gammal ) och det var jätte dåligt ljus i mitt rum!!! MEN nu ska jag kolla lite film på datorn så vi hörs i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar