16 januari 2010

Hej hopp

Förlåt att jag inte skrev igår men jag hade bara ingen ork eller lust. Jag var nämligen på bio med Simona och Anna! Vi såg på sherlock holmes. Den var faktiskt ganska bra men det är inte en sån film man ser flera gånger!!! men det var i alla fall trevligt och mysigt med tjejerna. Innan bion gick vi även runt och shoppade lite. Det blev inte så mycket men lite grann. (lägger upp bilder senare) Charlotta mötte även upp oss och gick med oss en stund.

Ja... det var gårdagen och i dag är nu. Och vad har jag gjort i dag då, haha jag har varit och handlat mat med mamma. Haha det är något jag brukar göra (A) och efter vi lämnat maten i bilden gick vi in på HM och tittade och jag hittade (mamma hittade) en JÄTTE fin klänning!!! Jag köpte även en bedårande söt BH. Mamma köpte ett på tajts och en super snygg klänning som hon passade jätte bra i!!! (även dessa bilder kommer senare)
jag har även planerat att skapa några vackra cupcakes för kvällen!!!



Det var allt för tillfället hoppas att ni också får en fin lördag kväll med människorna ni älskar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar