5 januari 2010

måndags & tisdags

Hej hopp nu är det typ 24 gången jag försöker skriva ett inlägg. Försökte igår men då var jag så trött att jag somnade och i förgår vare bara stopp. Men jag ska försöka bli bättre!!!
Ja vad har man gjort nyligen då? Jo jag och min söta lilla familj var på ballbreaker i måndags. Det var mys, vi började med bowling (pappa van stort!!! men jag kom tvåa) och sen avslutade vi med biljard. Det var jätte roligt, lagen var föräldrar mot barn och vi van typ varannan gång.
Och kan ni gissa vad jag har gjort i dag????? Jag har varit i Romme!!!! jepp det är sant jag pappa Andreas och Michaela åkte i morse klockan sex. Jag var GRYMT TRÖTT!!!!!!!!!!!!! Men vi kom i alla fall i väg och vipps så var vi i backen, dessvärre var det 20 minus. Och strax innan lunch gick jag och bytte till snowboard (hade så otroligt ont i benen av pjäxorna att jag trodde att jag skulle dö)
Min snowboard åkning var inte direkt perfekt!!! jag är ju fortfarande nybörjare och det var ett år sedan jag åkte. Så om jag ska vara helt ärlig var jag ur kass i början men sen började jag få in flytet men då var de dags för hemfärd. (det var synd hade kunnat åka lite längre men, men) och när vi väl var hemma väntade mamma på oss tillsammans med den fina middagen hon förberett.
Och nu vad har man för sig nu... nu sitter jag framför tv (igen) och smaskar på lovets sista godis.
Ha det gott, det ska jag ha min sista dag på lovet!!!


(vårt fika i backen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar