17 januari 2010

skor och saw 5

Hallo

Nu har jag fixat bilder på det jag köpte i går och det i dag. Jag har även bildbevis på mitt fina resultat på mina cupcakes. Haha det gick åt helvetet!!! De fastnade i formen och jag glömde ha i en sak och glasyren blev för rinnig men vad då rå de blev åtminstone ganska fina med ströselet på.




Har just kollat klart på saw 5 och f*n va de är äckliga!!!!!!!!!!! det bara kryper i kroppen när jag tittar på dem och jag är ändå inte den känsligaste personen. Men, men, jag märker väl om jag börjar drömma mardrömmar om filmen haha. Och vet ni vad jag har gjort???


jo när jag skulle byta sko snören till dom jag köpt (de var för korta för conversen) så bestämde jag mig för att ta fram alla skor jag har och fota dem. (jag ÄLSKAR snygga skor, haha) och här är mina älskade skor!!! (saknas 4 par tofflor)



några ni gillar, vilka/ vilket par tycker ni bäst om ???? DRÖM SÖTA DRÖMMAR NU ALLESAMMANS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar