21 januari 2010

Hej hopp!
Nu sitter jag än en gång i skolan och tråkar... Vi har lunch rast och sitter i korridoren. Jag har spanska om en halvtimme och sen får jag gå hem. Det ska bli skönt, bara en dag kavar då till helgen!!! Jag har funderat på om jag ska åka till Täbban (Täby Centrum ), på freda eller lördag och handla lite små saker. Jag måste köpa några långa enfärgade linnen. (tror det blir från gina tricot) och sen ska jag nog gå förbi kicks och köpa några nageldekorationer. (små färglada stenar/ pärlor) Jag funderar även STARKT på att köpa min älskade klocka, för jag har pengarna och jag vill verkligen ha den, så vi får se och jag kommer hem med en ny fin gul klocka!!!! men nu ska jag packa i hopp och palla mig ner till spanskan. Jag kommer lägga ut det här inlägger när jag kommer hem för jag har fortfarande inget internet här på skolan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar