2 september 2010

23.00 eller...


Hej hopp igen!!!

Jag känner mig fett duktig som ska göra ett till inlägg för i dag men det är mest för att säga god natt. Jag ska helt ärligt försöka att somna innan klockan 23.00 eftersom jag ska ta 8 tåget i morgon och vill inte vara en zombie under hela helgen... Men om jag lyckas eller ej får jag nog meddela i morgon. Angående förra inlägget upptäckte jag att man kanske inte fattade att Veronikats svettduk var en ren oljemålning. Alltså inget tyg eller något, konstnären har målat fram det som ser ut att vara veckat tyg och det var en av grejerna som jag tyckte var så häftigt med den. Men strunt samma...

Imorgon har vi i alla fall jätte jobbig dag som består av en historia lektion en projekt och TVÅ MATTE LEKTIONER i slutet av dan. PALLAR BARA INTE!!!!!!!!!!!!! 3 timmar av matte är mer än jag klarar av... men jag HOPPAS (far allas skull) att första matte lektionen på den här terminen (och första lektionen med nya matte läraren) mest går ut på att göra ingenting. Det skulle jag helt klart kunna överleva. Men nu ska jag försöka att åtminstone FÖRSÖKA sova.

Dröm söta drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar