29 september 2010

Jag skulle varit hemma...


Hej hopp

Ja... Jag vet inte riktigt vad jag höll på med i morse, om jag totalt ignorerade känslan att jag BORDE stannat hemma!!! Jag mår helt klart pissigt i dag också men på ett annat sätt om vi säger så... Idag har jag haft lock för öronen HELA dagen och nu knastrar en örat så fort jag sväljer eller gör något annat med munnen. Fy fan säger jag bara!!! Min näsa kan jag ju också säga är full med ett ton snor och snyta sig gör ju inte saken bättre, snarare tvärt om. Fattar bara inte var allt kommer från, jag menar hur mycket finns egentligen i näsan?! ska nog googla det när jag skrivit klar det här.
Men nu ska jag sluta klaga och berätta något väldigt positivt. IMORGON ÄR JAG LEDIG!!!! jippi så underbart ska helt klar vila upp mig så att jag tillfrisknar för nu är det inte roligt.

Ska kolla på Tv med mamma nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar