30 september 2010

Hemma hela dagen lång

Hej hopp

Jag sa ju att jag skulle vara ledig i morgon (TYP), så nu slänger jag in ett nytt inlägg (Har verkligen förbättras med uppdateringarna tycker jag). Sitter just nu i soffan, som jag typ alltid gör, jag tror jag ska bygga upp väggar och ett tak så att jag kan flytta in hit, skulle vara mysigt!!! Men i alla fall, nu ska jag inte flumma bort allt. Sitter med ett ofärdigt bild manus som jag håller på att färdigställa, skulle dock redan vara klart och jag borde egentligen vara ute och fota nu men jag är lite seg och min fantasi har inte varit på topp den senaste tiden. Kan nog bero på att jag inte har varit så frisk men jag är helt klart på förbättringsvägen. Näsan är inte lika full och det låter bara som om jag skrikit i 2 timmar annars mår jag bra. Hjärnan gungar liksom inte längre och huvudet håller inte på att explodera, så något positivt är det.

Nej nu ska jag göra klart det jag inte har gjort och sedan springa ut och fota medan det fortfarande är ljust och inte mamma är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar