22 september 2010

Inga böcker för mig, jag har ju datorn...


Hej hopp

Kan ni gissa vad jag har gjort nu på kvällen?! Jo det är så att Martina Himmerstål har gjort läxor, ja ni hörde mig jag har PLUGGAT. Globala Gymnasiet har ju inte särskilt mycket läxor och därför slutar det ofta i absolut sista sekunden men nu har jag faktiskt varit duktig och fixat så att jag ligger i fas med allt. Inte för att det var så mycket som skulle göras men i alla fall...
Ligger i min säng nu med en handduks turban på huvudet, har nämligen duschat så att jag slipper gå upp vid 6 för att göra det. Men nackdelen med att göra det nu är att håret står åt precis ALLA håll. (grymt jobbigt) Så det blir nog till att platta håret i morgon, det var ju ett tag sen det med.
Men nu ska jag krypa ner helt i sängen nu och äntligen få slå av datorn. (Måste ta en helg utan dator!!!! Börjar känna att jag typ är beroende AHHHHHHH)

Natti natti dröm söta drömmar! zzzZZZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar