21 september 2010

Så typiskt mig... -.-

Hej hopp

Jag är verkligen super sämst!!! Jag vet inte riktigt vad som hänt med bloggen, den har typ bara fallit bort... Men jag ska försöka bli bättre, ska nog göra minst ett inlägg varje dag, dock får ni kanske räkna med att det bara blir en bild eller liknande någon dag.

Sitter i alla fall hemma nu i soffan och tittar (inte) på tv. Mamma sitter bredvid mig och kollar helt klar mer än vad jag gör. Funderar STARKT på att gå och lägga mig, JAG VET KLOCKAN ÄR BARA 22.22!!! Jag tror däremot inte att det kommer att ske. Det brukar alltid sluta med att jag sitter upp ännu längre än vad jag brukar göra bara för att jag inte ORKAR att gå och lägga mig, hur sjukt är inte det?! Men så är det 75% av alla gånger.

Nehepp, det får vara allt kan typ inte ens stava rätt så nu får datorn åka ned i väskan och så får jag se till att min lilla kisse katt blir omhändertagen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade han fått ett jack i huvudet och i måndags hade det inte blivit bättre så då drog mamma till veterinären och nu har han en slang genom hela huvudet!!! (Jag lovat att det inte ser lika äckligt ut som det låter) Han ska i alla fall få lite medicin i proppad i sig och få såret tvättat.

Ja..., hoppas hatt vi hörs i morgon.

P.S Köpte ett par gummistövlar i dag, har vandrat runt i dyngsura converse för länge nu... -.-








några andra roliga stövlar jag hitta internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar