28 september 2010

FAN...


Hej hopp

Fy fan vad pissigt jag mår, inte konstigt att jag var helt sänkt igår!!! Sitter i min blåa mjukis dress samtidigt som läpparna är som sandpapper och halsen som en uppsvullen tomat och får inte glömma hjärnan som skulle behövas punkteras för att släppa på trycket... Inte en bra dag asså! Men hoppas verkligen att jag mår bättre tills i morgon, får verkligen inte få massa frånvaro nu fyra veckor innan jag ska till USA. Jag kommer ju missa några dagar i skolan (8 dagar om jag räknat rätt) eftersom jag ska vara borta längre än vad höstlovet är...
Men jag ska i alla fall sätta mig med lite skola efter att filmen jag kollar på är slut. Tänker INTE hamna efter nu när helvetes veckan snart är här!!! (v. 41 ska ALLT lämnas in) så ska göra klart individuella frågor om vår bok och göra klart skisserna till bildmanuset som vi ska göra en serie av. Vet dock inte riktigt hur det kommer att sluta men jag hoppas det inte blir allt för misslyckat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar