14 september 2010

Hej hopp sitter i skolan nu med en ej existerande lärare... (Emma är sjuk) Så vi har därför lästid och som vanligt struntar jag i det och hittar på något annat att göra under tiden. Har aldrig riktigt kunnat läsa ordentligt på lektionstid eller i skolan heller för den delen, så jag nöjer mig med att läsa undertiden jag är på väg till/från skolan. Det räcker bra det och jag ligger typ före de andra ändå...
Men för att byta ämne helt tvärt så såg jag att sista avsnittet av säsong 3 i true blood har just släppts men jag ska vara duktig och vänta med att kolla på det tills jag kommer hem. Måste ju fördriva min tisdagskväll på något sätt och vad kan då inte vara bättre än att kolla på en säsongsavslutning?!
Jahaaaa... vad ska jag mer skriva om då? Har inte så mycket på hjärtat. Jag har lovat mamma att följa med henne och handla (hon AVSKYR att handla) så jag åker till henne efter skolan. Är även GRYMT nöjd med gårdagens matte lektion (har aldrig hänt tidigare, jag suger ju på det) Jag fattade allt under genomgången och nu snackar vi om matte B... Vem kunde tro att Martina Himmerstål skulle fattat något av vad Artur sa?!

Aja det får vara allt för nu.



haha ser fett skum ut men det får ni tåla. Sitter i ett grupprum med skumt ljus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar