2 september 2010

konst?

Hej hopp sitter nu på östra station och stjäl deras internet hehe, nej men helt ärligt skiter jag i det för jag missa tåget med typ bara några sekunder och då orkar jag bara inte bry mig och eftersom jag har med mig min dator varje dag så kunde jag lika gärna plocka upp den och skriva ett inlägg nu när jag inte har något att göra. Ber om ursäkt om det blir lite fel i texten men ska försöka hinna med ett inlägg innan nästa tåg kommer och jag ska gå på... Ja, som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva men kan väl säga att vi var på nationalmuseet igår med klassen och kollade på en av deras konst utställningar. Det var ganska intressant men om jag ska vara ärlig la jag mer märke till de andra tavlorna än de som guiden visade oss. Kanske lite typiskt mig men vadå... man måste ju kolla på det som man gillar. Letade i alla fall fram en tavla som jag fastnade för som var bredvid en av de tavlorna. Namnet som tavlan hade, gjorde nästan att jag började as garva under presentationen. Veronikas svetteduk heter den hahahahaha!!! ser ut så här:
Den andra som jag egentligen såg först hade ett lite mindre komiskt namn, vit ekorre i landskap. haha jag kanske är en lite små psykopat men jag gillar lite grövre otäckare bilder. Fastnade i alla fall grymt mycket för den här, men man får ha överseende med att kvaleten på bilden inte är den bästa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar