10 oktober 2010

FAN

Hej hopp

Jaha, nu är det söndag. Jag fattar inte vad helgerna tar vägen allt går så fort att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Ena dagen är det måndag och nästa så är det fredag och helt plötsligt är det måndag igen utan att jag ens hinner andas... Det är ju skönt att veckodagarna går fort så att det blir uthärdligt att gå till skolan men helgen vill jag ha som den är, utan att klockan tickar i väg för mig! Jag har massvis med grejer jag skulle behöva få gjort och minst sagt grejer som jag VILL göra... Svenskan och engelskan ska vara klart i morgon så hela min dag lär gå åt till att skriva uppsats, inte så mycket att göra åt liksom... Sen har jag filosofiläxa som ska in på tis så den får jag nog göra i morgon och efter det ska jag fixa klart spelet, men duktig som jag var började jag med det lite i går. Som om det inte var nog så ska jag på fredag lämna in konsthistoria inlämning och då åker mamma och pappa till mallorca. TROR ATT JAG DÖR!!! Jag får inte heller glömma att jag har en debatt på fredag också men den är inte så farlig. Jag får aldrig tid att göra det jag vill *snyft* jag vill fixa klart Charlottas present men den har jag knappt fått tid för att tänka på! Deprimerande som det är har jag tusen idéer om tekningar men jag hinner inte bara och hur skönt skulle det vara att få läsa en bok!!! Jag älskar böcker och att läsa på inte tal om hur många som jag har på lager... JAG HATAR ATT TIDEN EXISTERAR, HATAR HATAR HATAR!!! Men nu ska jag gå upp och visa att jag lever, har nämligen lagat kvar i sängen och ytterligar skjutit på läxorna- *suck, varför gör jag det bara inte*


UPPDATERING: Jag skulle vilja ändra min blogg också, är ganska trött på hur den ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar