21 oktober 2010

nytt för bloggen!

Ja som nu ser rubriken ska jag införa en liten grej till dagen, nämligen DAGENS +. Detta är att en gång om dagen kommer jag lägga in dagens plus som är EN händelse/ tanke som har gjort mig glad. Ni får jätte gärna själv skriva i en kommentar om er höjdpunkt på dagen. Anledningen till att jag gör det här är att jag känner att det behövs en struktur i bloggen men också kommer jag så fort jag är ledsen eller deppig att kunna kolla på de inläggen och få småle och känna mig lite bättre till mods. OBS det kan bli hur skumma saker som helst och som ingen annan kanske skulle le åt...



Ja, vi sätter väl igång på en gång...

Idag när jag satt på bussen på väg hem från hudläkaren (hade visat upp mitt ärr från födelsemärket, ska komma ihåg att fota och visa resultatet) så landade plötsligt min blick i förarrutan på en bil som stod och väntade på att få köra in i rondellen. I bilen satt en kvinna och bredvid henne satt en kort människa, men det var inte vilken liten söt unge som helst, det var en halloween unge med hela ansiktet målat. Jag kunde inte ens sluta le när jag satt som ett fån i bussen. Tänkte på att vissa börjar tidigt och hur mycket jag önskade att det var jag som satt där med hela ansiktet med kladdig färg, och så kom tanken som gjorde mig på ännu bättre humör, ''va fan det där är ju jag i USA om ca en vecka. AHHHHHHH!!!!!!!''
*lycklig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar