11 oktober 2010

så frustrerad.


Hej hopp igen. Ja man kan ju verkligen undra vad jag hade för mig när jag kom hem från skolan... Haha men det var faktiskt inte bara TV tittande jag fick ganska mycket gjort på engelskan också. JA, jag är inte klar med den och nej den skulle inte vara inlämnad idag, lärarna kände för att hitta på något busigt och flyttade den tills på onsdag, NICE!!! Men om jag ska jag vara ärlig så verkar det inte som någon av lärarna vet vad de håller på med för alla verkar helt totalt borta och flyttar omkring allt nu i det sista. De grejer som nu har ändrats är alltså; Svenskan (inlämnad), engelskan, grafikillustration, globalkunskapen och filosofin. haha ALLT är helt fucked up och man vet inte vad man bör ta tag i eller vad man ska skjuta upp för vet man varken in eller ut. En annan sak som verkligen kraschade planeringen är den jävla matten. Jag har hela tiden trott att det ska vara nästa fredag och nu klämmer läraren ur sig att det är nästa måndag!!!! VA FAN, nu har jag ju verkligen inte hela nästa vecka på mig att plugga... JAG DÖRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MEN nu ska jag sova är jätte trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar