6 oktober 2010

nedräkningen har börjat (för 2 månader sen)


Hej hopp ännu en dag som gått och ännu en dag närmare USA resan. Är verkligen jätte taggad och fattar inte att jag ska få åka dit, ska bli så otroligt roligt. Men jag är samtidigt så jävla nervös över att jag ska flyga själv och vara tvungen att byta i London, jag kommer typ kissa på mig!!! Min största rädsla är att inte hitta så att jag missar mitt flyg och allt bara fuckar sig helt totalt... Bajs säger jag bara! hahah men jag kan bara tacka gudarna att båda är engelsktalande land så att man fattar något... Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om det inte hade varit så, hade väl sprungit runt med en sån där härlig lapp om halsen och följa en flygvärdinna hack i hälarna. Hade varit en vacker syn...
tänkte inte skriva så mycket mera eftersom jag är så himla trött att jag lugnt skulle kunna somna har på fläcken. Som tur var så klämde jag i mig en macka när jag kom hem annars så tror jag att jag skulle ha somnat och då vet jag inte om det hade gått och väcka mig. Så nu sitter jag här med en kopp te och en lite mindre tom mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar