12 oktober 2010

jag ser ljuset!!!


ÄNTLIGEN Jag känner nu att allting börjar klarna. Jag har sakta betat av ett antal uppgifter och när är både svenskan och engelskan färdiga och inlämnade. Jag har börjat med filosofin och spelet är jag i stort sätt klar med. YES, Gu va skönt det känns!!! Jag vet att jag i stort sätt har hälften kvar men det jobbiga är överstökat. Det som jag nu är orolig över är matten men för tillfället är jag på så bra humör, i nu läget får det alltså gå hur F*n det vill. Efter 2 veckors ångest ser jag äntligen ljuset i tunneln, det har inte varit lätt men snart är det över och då väntar USA, TAGGA TAGGA TAGGA. Det ända som är en liten tagg i mitt lyckliga hjärta är två saker, 1 Jag kommer tillbringa men ff helg med att sitta och räkna matte( Det suger)och 2 till mitt spel saknas det ETT litet brunt papper som är the final touch. Men det är sånt jag får leva med är bara glad att jag klarade mig ur läxberget utan större hjärnskador.

Men nu ska jag sova för i morgon väntar en ny dag (shit va jag är på bra humör?!)
Dröm söta drömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar