5 oktober 2010

here we are we're back again

Hej hopp jaha... då var vi där igen. Jag trodde verkligen att denna fula ovana var borta men inte för här sitter jag nu igen. I ett och ett halvt år nu har jag lyckats låta bli med att sitta uppe mitt i natten för att göra läxor som jag inte riktigt hunnit med men tyvärr så är jag återigen SEN. Fattar verkligen inte hur det går till, man har så lång tid på sig och sen är det plötsligt dagen då man ska lämna in. GHAAAAAA!!!! Men som jag sa igår så har helvetes veckan börjat så nu har jag massa plugg innan jag äntligen får åka till USA. håller på med historia uppgift som ska var inne i morgon klockan 6 och är i stort sett klar med serien vi håller på med. Jätte skönt att det nästan är över eftersom det var det jag hade mest panik för, jag hade ju inte fotat men det fixade jag i dag.

Så nu är nästa stressmoment spelet som jag inte har kommit så långt på men som tur är, är det ganska roligt, fia med knuff med prinsar och prinsessor, kan det bli bättre?! haha kanske....
Men nu ska jag återgå till mitt skrivande, ska åtminstone ha skrivit klart en av frågorna innan jag får somna för natten. Tur bara att vi alltid har sovmorgon annars hade det inte varit roligt...
Dröm söta drömmar och hoppas att ni har det bättre än jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar