23 oktober 2010

För gårdagen!



Hann som ni ser så hann jag inte göra ett inlägg i går. Jag var nämligen hos Simona med Anna och Moa, jätte trevligt och as roligt som vanligt! Fixade pizza och salad som vanligt till middag (pizza är vår grej, men bi orkade inte baka så det blev fryspizza)

Så dagens (gårdagens) + var helt klart kvällen med tjejerna men också en grej som jag blev grymt nöjd/ stolt över. Vi hade idrott och eftersom ÄCKEL SNÖN har kommit så kunde vi inte vara ute och springa (blev jätte glad för det, hatar att springa) Istället skulle vi köra styrka och vighet inomhus, en av ''övningarna/ testet'' var knäböj (se bild)

Jag använde 5 kg vikter och gjorde 100 freaking stycken Helt galet död och träningsvärken vill ni inte ens höra om i dag. När jag var vid 80 så gick jag bara på viljestyrka, men tänkte vafan kan ju inte sluta nu, nu måste jag ju komma upp till hundra!!!. SNACKA OM DAGENS TOPP TOPP. HELT GALET!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar