25 oktober 2010

TRÖTT men väldigt, väldigt nöjd.

Hej hopp

Galen dag i dag. Fattar inte var min söndag tog vägen... Lite grejer har man väl gjort och även lite läxor (som tur var) Men det sa bara poff och så hade hela helgen gått?! I morgon bär det av till skolan för sista gången på 2 veckor!!! men jag upptäckte att vi har 3 och en halv timmas håltimme och funderar STARKT på om Jag skulle skita i matten och åka hem och packa (har INTE gjort det än *skäms på mig*) och då är det bara bildlektionen då på morgonen! NICE!!! Då skulle jag kunna fixa klart inlämningen eftersom jag suttit och skulpterat det vi skulle göra lektionerna den här veckan men eftersom jag åker på tisdag morgon så fick jag göra det under helgen. Jätte snällt av Tova att låta mig ta hem leran och TACK till mamma som förklarade hur man skulle göra (har ju inte fått en genomgång på hur man ska göra...). Men det blev as bra riktigt nöjd. ska försöka fota den med mobilen innan jag lämnar den till tova för bränning.
Ni får verkligen ursäkta får det dåliga språket och det super kassa inlägget men jag är SUPER ap trött och vill bara sova nu, men slänger in dagens + också.


1. Jag blev super duper nöjd med min skulptur!!!! och att i morgon (tekniskt sett så är det ju måndag nu) så är jag på väg till USA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar