19 oktober 2010

Nytt Nytt Nytt

Ny blogg design!!!!!!




Det blev en helomvändning, kändes verkligen att den behövdes förändras. Jag gillade den gamla men jag var så trött på den, så det fick bli en lite mera höst/ vinter utseende på bloggen. Byter säkert till våren när all färg börjar återvända till kalla Sverige. Får även se om jag kommer ändra något litet men så här får det se ut tills vidare.
Nu ska jag fortsätta att plugga, jag vet att det inläggen har varit om skolan och alla dessa läxor men jag har liksom inte haft något annat i huvudet och då har det gått automatiskt att det blir om det man tänker på. Men efter fredag så blir det ändring på det för då börjar den nya perioden och allt blir lugnt och stilla. LÄNGTAR!!!!!
Men än e det inte fredag så nu får jag fortsätta med globalkunskapen så jag har den gjord, Matten ligger nämligen i min ryggsäck och lurpassar och bara väntar på att borra si in i min hjärna och suga upp all kunskap jag överhuvudtaget äger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar