15 mars 2010

...

Ja jag sa att jag idag skulle lägga ut bilderna från eftersom det inte funkade i går. Så jag tänkte att jag skulle fråga Andreas eftersom det är hans kamera men nu ORKAR HAN INTE LYFTA PÅ SIN HÄCK FÖR ATT HJÄLPA MIG!!! är ganska irriterad som ni kanske kan förstå!!!

Så bilderna får vänta tills jag får pappas super hjälp!

Istället för gårdagens bilder lägger jag i stället ut en bild på mig när jag äter fruktsallad. fixade lite för en stund sen eftersom mitt sockerbehov skrek och det är ju så mycket bättre än att klämma i sig ett ton med godis.
frukterna jag använde var: ÄPPLE, PÄRON, BANAN, APELSIN. (vi hade inte några andra hemma)

inte jätte fin men jag gjorde den ganska snabbt plus att jag fotade i Photo booth på datorn (inte så bra upplösning om jag säger så!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar