18 mars 2010

SHOPPA med syrran

Hej hopp

sorry att det inte blev något inlägg i går men som jag sa i förra inlägget att jag och syster funderade på att gå och shoppa och så blev det. Det blev en eftermiddag med syrran vi börjar med att mötas upp vid centralen sedan börjar sökandet efter Michaelas skor som hon måste införskaffa men det var F*N mig en omöjlighet!!!!!!!!!!! vi letade och letade och letade och letade och letade letade och letade och letade och letade och letade letade och letade och letade och letade och letade etc. och när klockan är några minuter innan 19.00 och vi nästan har gett upp eftersom allt började stänga går vi in i en skoaffär och gissa vad som finns där inne!!!!!!! Jo ett par NÄSTAN perfekta skor!!!!!!!!!! dessvärre var dom lite dyra så Michaela köpte dem inte utan kände att hon behövde känna efter lite men skulle kanske tillbaka i dag. VILKET SLIT ASSÅ!!!!! Men efter att vi känt att vi uträttat något och när våra magar skrek av hunger gick vi in på närmsta fik/restaurang för att få i oss lite mat. Jag beställde en lasagne och en blåbär/björnbärs smoothie och Michaela tog en soppa. Det var oerhört gott men lite svårtuggat eftersom jag varit hos tandregleraren och spänt och som alltid gör det fruktansvärt ont när tänderna genast börja flytta på sig. Men i slutändan är det värt det flera gånger om.

Nu ska jag försöka få lite läxor gjort innan jag går och lägger mig jag har ett referat som ska lämnas in i morgon.

p.s bilderna på kameran har jag fortfarande inte fixat så jag gör nog det till helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar