13 mars 2010

NU E DET FREDAGS MYS, OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR!!!



Hej hopp eller man kanske snarare ska skriva god kväll med tanke på att klockan nu är 0.56.

Det är lite små skumt att jag alltid lyckas skriva inläggen på natten i stället på dagen men det beror väl på att jag ''alltid'' har fullt upp!!! haha nej men seriöst så tror jag att det är som sagt innan jag ska gå och lägga mig som jag vill skriva ur mig allt, alla känslor, händelser, ja allt. Men trotts däätta har jag inte alltid något att/vill skriva om så Ja... vad ska man skriva om i dag då??? Jag tycker alltid det är så tråkigt om jag ska skriva om skolan eftersom alla vet hur det känns och man vill inte behöva tänka på skolan när man kommer hem. (inte jag i alla fall) Jag kan i stället berätta om min fredags kväll som består av att sitta hemma och mysa med familjen, äta god middag och sedan landa framför soffan för att hitta fram någon bra film.
Kvällens film blev Daylight, en mycket bra och dramatisk film som handlar om en grupp människor som blir instängda i en biltunnel och är de ända överlevande där inne. När vatten sedan börja komma och nivån stiger blir det en kamp om överlevnad och frågan är hur ska de ta sig ut? Självklart dör några på vägen men allt slutar så klart lyckligt!!! (vad annars liksom?) Jag tycker helt klart att detta är en sevärd film som jag tror att många kan uppskatta. Jag kan även säga att jag ALLTID blir väldigt sentimental när det handlar om djur och som håller på att dö, men detta är bara ett stycke...
En annan sak jag helt glömt bort är att skriva om Händelsen. Haha verkar kanske jätte överdrivet men jag är riktigt glad. Dessvärre orkar jag inte skriva om det i kväll... så jag LOVAR att jag ska berätta om det i morgon i ett lite längre inlägg.


Nu ska jag stänga av min fina lilla dator och därför säger jag: dröm söta drömmar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar