9 mars 2010

Ledig dag?!


Hej hopp förlåt att jag inte har skrivit, jag har varit så slarvig nu efter lovet, men jag ska försöka att bli bättre!
I dag sitter ja i alla fall hemma och till min stora förvåning pappa också. Jag fick en smärre hjärtattack när jag klev ut från mitt rum i tron att det bara är jag och hunden hemma när pappa plötsligt säger: '' Men hallå! Är du hemma?!'' han skulle tydligen också jobba hemma och trodde att jag var i skolan som vanligt.
Grejen är att vi har arbetstid den sista lektionen så jag var ledig och jobbar hemma med de uppgifter vi skulle göra under den lektionen. Riktigt glad för det för nu kan jag se solen skina genom vardagsrumsfönstret och det är riktigt mysigt!!!
När jag har gjort allt jag ska ha klart tänkte jag gå och göra en god lunch till både pappa och mig eftersom jag tror ingen av oss har ätit och att det kan behövas snart. Min mage små kurrar redan och efter jag har stillat dens hunger ska jag berätta vad som nu e bestämt!!! har inte velat skriva om det än eftersom allt har varit lite osäkert, men nu så!!!

Ha det gött tills vidare i solens små värmande strålar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar