14 mars 2010

SÖNDAG


Hej hopp

Söndag.... sista dagen på veckan, dagen innan hemska måndag, dagen man inte har NÅGONTING att göra, dagen man måste lägga sig i tid så att man kommer upp dagen efter...

Ja, söndagar kan vara VÄLDIGT hemska, men faktum är att min har varit ganska mysig. Det börjar med att jag vaknar vid 13.06 och släpar mig till duschen eftersom jag kände mig så otroligt ÄKLIG!!! När jag kommer ut säger mamma att hon redan har gjort en god skaldjurssallad som jag tar som frukost/lunch. Den var oerhört god! Mamma fixar sedan te och tar fram lite chockad och går ut för att sätta sig i solen. Jag däremot orkar inte lyfta på häcken och sitter kvar tills min bror kommer hem (han har varigt hos några kompisar) efter det går vi också ut till mamma. Vi sitter där ute tills solen börjar skymmas av träd och det blir för kallt för att bara sitta i strumpbyxor och en tjocktröja.

Ja det var min söndags eftermiddag... den var härlig och jag fick till och med lite fräknar under tiden jag var ute. (har saknat dem) Nu ska jag istället för att sitta och glo framför dator i stället göra något vettigt som jag tänkt göra ett tag nu och det är att gå och fixa min garderob. Jag städade mitt rum i går (det är kliniskt rent nu) och tänkte därför att ALLT ska vara perfekt!!!
lägger upp lite bilder på rummet och kläderna när jag fixat allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar