10 mars 2010

Laga mat och dricka te!



Hej hopp!

Jag sa att jag skulle skriva om den stora händelsen i dag men icke!!! hahah som vanligt skjuter jag upp det lite till! Jag tänkte skriva om det när jag kom hem men när jag satte mig på tåget hem trodde jag att jag skulle dö av trötthet och huvudvärken hade börjat infinna sig. Så i stället för att sätta mig framför datorn eller tv sa jag till mamma att jag kunde laga mat eftersom jag INTE ville ha falukorv till middag. Jag lagade ett av mina nyare favorit recept, MAKALÖSA MORÖTTER!!! haha den heter faktiskt så... Det tog ett tag för att det skulle bli klart eftersom det är värsta heldagsrätten men det var klart värt det. Jag ÄLSKAR ju trotts allt mat. Nu sitter jag med familjen och tittar på tv och dricker vårt dagliga kvälls te. Egentligen ska jag gå och duscha så att jag kan gå och lägga mig i tid men även detta är jag för lat för, men jag ska efter jag skrivit klart resa på häcken och släpa mig till badrummet.

Dröm söta drömmar allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar