31 mars 2010

Jag kommer sakna honom så fruktansvärt mycket!


Sitter just nu i skolan och har lunchrast. Denna dag har varit lite små tråkig eftersom det börjar med att jag kommer alldeles för tidigt tis skolan (Schemat kan gå och dränka sig) och sedan fram till lunch har man suttit och kollat på 3:ornas redovisningar och ingen av dem var särskilt bra... Tråkigt men sant!!! Resten av tiden i skolan ska vi ägna åt vårt projektarbete som vi håller på med och jag tycker det går GRYMT segt och känner att vi inte får något gjort över huvudtaget!!! Även detta tråkigt men sant... men man får göra det bästa man kan och få så mycket som vi bara kan i dag, annars sitter vi i skiten om jag säger så.
Men något annat som gör mig lite små lycklig är att det återstår bara en dag i skolan och sen är det LOOOOOOOOOOVVVVV!!! SÅ HIMMLA SKÖNT!!! har inte planerat något speciellt men Charlotta och jag har bestämt att vi ska träffas och hon kommer kanske på fredag och drar hem på tisdag typ. Inget är helt fastslaget. Men något annat som där i mot är det är Andreas flygbiljett till San Francisco!!!!!!!!!!!! han ÅKER vid sju på morgonen och efter det kommer jag inte få se honom på MINST ett år. Kan inte fatta det... Jag kommer sakna honom så fruktansvärt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar