25 mars 2010

ögon & kniven...


Hej hopp

I dag har jag fixat den sista grejen för att jag ska börja få övningsköra. Jag har nämligen varit på synundersökning som alla måste göra för att få ett godkännande och det visade sig att jag fortfarande har en utmärkt syn. Jippi inga glasögon för mig!!! (nej skoja jag tycker det är jätte fint med glasögon). Men som jag just sa så är allt klart och nu ska bara papprena dumpas i postlådan.

Men det är inte det ända jag har gjort i dag. Jag har nämligen varit hos hudläkaren eftersom jag har bestämt mig för att ta bort mitt födelsemärke. Ja det är sant Martina Himmerstål ska lägga sig under kniven redan vid 16 års ålder!!!! (haha jag tycker det är lite komiskt men det kanske bara är jag). ÄÄÄÄHHHH... tillbaka till det seriösa. Jag är inte säker när det blir av men jag ska få en kallelse när han som ska ta bort den har en bra tid. Så vi får vänta i spänning på hur det blir. (Jag har typ PANIK egentligen!!!! tycker inte om sprutor och absolut inte knivar i min hud när jag är fullt vaken!!!!!!!!!)

Så jag får väl återkomma när jag vet om jag lever eller inte...
jätte fin bild på födelsemärket... jag upptäckte att jag inte har någon tydlig bild så det fick bli en snabbis med photo booth.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar