13 mars 2010

USA HERE WE COME!!!!!!!!!!!!

Hej hopp jag sa ju att jag lovade att skriva om ''händelsen'' och nu ska jag berätta. Hoppas bara att ni inte blir för besvikna.

Det är så här att min älskade bror, Andreas, ska åka till USA för att jobba som en au pair!!! För de som inte vet vad en Au pair är för något så är det en TYP ''nanny'', som hjälper barnen med allt som tex köra dem till träningen, hjälpa till med läxorna, laga deras middag m.m. Man kan säga att Andreas kommer att vara en överdrivet hjälpsam storebror.
Jag tycker att det ska bli jätte skoj att han ska få komma i väg eftersom min storasyster också tog ett år utomlands (Nya Zeeland) för att jobba. Det ända jag tycker kommer att bli tråkigt är att jag kommer sakna honom SJUKT mycket!!!!!!!!!! Vi har alltid (nästan) jätte kul med varandra och vi hittar ganska ofta på saker vi kan göra tillsammans. Som man brukar säga har vi en JÄTTE BRA syskon relation och detta gör att jag kommer sakna honom ofantligt mycket! Plus att jag inte längre kommer ha något syskon i huset (han ska vara borta MINST ett år troligtvis längre) för första gången i hela mitt liv!!!! Jag kommer att bli så ensam!!!!!!!! Men jag är ändå så glad för hans skull och jag hoppas verkligen att allt går bra.
Den familjen han ska få komma till är en toppen familj och det var exakt vad han ville. De har två barn som är 6 och 9 och som är väldigt sportiga. De spelar baseball, basket, ryggby (har jag för mig)
och någon av dem steppdansar. Familjen bor dryga milen utanför San Francisco! kan ni fatta San Francisco!!!!!
Andreas ska åka om typ en månad och han är väldigt nervös, vilket man kan fatta! Vi pratar om också om att åka och hälsa på honom straxt innan han ska åka hem vilket jag VERKLIGEN hoppas att få göra. Det skulle vara så nice!!!!!!


Det ända jag har att tillägga är: USA HERE WE COME!!!!!!!!!!!
(letade fram några bilder från staden också så här kommer en liten bild bomb)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar